Залозецька громада
Тернопільська область, Тернопільський район

Листування з податковою онлайн: як платникам податків скористатися перевагами Електронного кабінету

Дата: 03.07.2025 12:38
Кількість переглядів: 35

Державна податкова служба України нагадує, що платники податків мають можливість вести офіційне листування з податковими органами в електронному вигляді через Електронний кабінет. Це сучасний зручний сервіс, який дозволяє отримувати документи, повідомлення та рішення від ДПС без необхідності особистих візитів до податкової інспекції.

Що таке електронне листування з податковою?

Відповідно до пункту 42.4 статті 42 Податкового кодексу України, платник податків може самостійно обрати формат листування з податковими органами. Для цього достатньо подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (форма наведена в додатку 3 до Порядку функціонування Електронного кабінету).

Якщо така заява подана, вся офіційна кореспонденція від податкової надходитиме в електронному форматі через Електронний кабінет із повідомленням на електронну пошту платника про:

  • тип документа,
  • дату та час його надсилання в кабінет.

Які переваги має електронне листування?

  1. Оперативність – документи надходять миттєво, без поштових затримок.
  2. Повідомлення на e-mail – одразу можна дізнатися про нові документи в Електронному кабінеті.
  3. Доступ до архіву – усі документи зберігаються в електронному вигляді у кабінеті платника.
  4. Зменшення візитів до податкової – спілкування відбувається дистанційно.
  5. Безпека та захист персональних даних – сервіс персоналізований, захищений і відповідає чинному законодавству.
  6. Мінімізація корупційних ризиків – зменшення людського фактору в обслуговуванні.

Що потрібно зробити для переходу на електронне листування?

  1. Пройти електронну ідентифікацію в Електронному кабінеті (наприклад, за допомогою КЕП).
  2. Подати Заяву про бажання отримувати документи в електронному вигляді через меню «Листування з ДПС».
  3. Після подання Заяви – всі офіційні документи надходитимуть через Електронний кабінет, а на електронну пошту – повідомлення.

Отож Електронне листування з податковою - це швидко, зручно та безпечно. Це суттєво економить час платника, забезпечує оперативну взаємодію з податковою службою і дозволяє уникнути паперової бюрократії.

Подайте Заяву – і скористайтеся всіма можливостями Електронного кабінету вже сьогодні.

Сектор інформаційної взаємодії

Головного управління ДПС у Тернопільській області

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних