Понад 35 тисяч адмінпослуг надала податкова служба Тернопільщини за чотири місяці
Упродовж перших чотирьох місяців цього року фахівці Головного управління ДПС у Тернопільській області надали громадянам 35 078 адміністративних послуг.
«Стабільно найзатребуванішою залишається послуга з оформлення реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного коду), а також внесення цього номера до паспорта громадянина України у формі книжечки. Лише за січень-квітень таку послугу отримали 13 728 осіб – це понад 39% від загальної кількості звернень», – повідомив заступник начальника управління – начальник відділу обліку платників, об’єктів оподаткування, ведення реєстрів, реєстрації за окремими видами податків, ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків управління податкових сервісів Андрій Петришин.
Платники податків активно зверталися й за іншими важливими документами. Зокрема:
- 6 191 послугу надано з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми отриманих доходів та утриманих податків;
- 3 519 осіб отримали витяги з реєстру платників єдиного податку;
- 1 989 платників скористалися послугою оформлення довідки про відсутність заборгованості перед бюджетом.
Адміністративні послуги податкової можна отримати у Центрах обслуговування платників (ЦОП), а також у точках доступу в межах області. Адреси ЦОПів, графік роботи та перелік послуг – на сайті податкової служби Тернопільщини: https://tr.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/
Для платників важливо отримувати адміністративні послуги швидко та без зайвих ускладнень. Саме тому в податковому відомстві Тернопільщини приділяється особлива увагу оперативності та якості обслуговування.
Сектор інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Тернопільській області